14 червня близько 400 дітей з батьками, ветерани та пенсіонери з Енергодару, Кам’янсько-Дніпровського, Великобілозерського і Василівського районів отримали унікальну можливість безкоштовно покататися на легендарному швидкісному судні типу «ракета» від підприємства «Нібулон». Захоплююча подорож Каховським водосховищем відбулася завдяки народному депутату Володимиру Бандурову.

Більшість дітей вперше побачили «Ракету», а дорослі учасники річкової прогулянки пригадали, що «Ракети» ходили водосховищем ще років двадцять тому. Це був дуже популярний і доступний вид транспорту, завдяки якому можна було швидко, комфортно й недорого дістатися практично будь-якого міста і навіть села на Дніпрі.

Відновлення водного транспорту відкриває нові можливості для країни

Відродити річковий транспорт, як вантажний, так і пасажирський, — таке завдання поставили перед собою народні депутати Володимир Бандуров і Андрій Вадатурський.

— Обсяги вантажних перевезень річковим транспортом за останнє двадцятиріччя скоротилися щонайменше в 12 разів, а пасажирські перевезення майже зовсім зникли, — відзначає  Володимир Бандуров. — Держава не розвиває цю галузь, а навпаки, стримує, тим самим відлякуючи інвесторів. Мій колега Андрій Вадатурський має грандіозні плани щодо розвитку всієї річкової галузі. Я підтримую його починання. Необхідно відродити річковий транспорт, і ми знаємо, як це зробити.

Народні депутати вже звернулися зі своїми пропозиціями до прем’єр-міністра Володимира Гройсмана з вимогою провести ряд необхідних заходів щодо розвитку річкового судноплавства в Україні.

– Розвиток водного транспорту відкриває нові можливості перед Україною, забезпечує надійний і економний зв’язок півночі та центру країни з нашими південними портами. Розвиток водної інфраструктури залучить інвесторів, а це означає, що будуть створені нові робочі місця. У своєму листі ми відобразили головні проблеми галузі і виклали своє бачення, а головне – пропозиції щодо поліпшення ситуації, – повідомив Володимир Бандуров.

Депутати пропонують скасувати для судновласників плату за проходження судноплавних шлюзів Дніпровського каскаду, що значно знизить вартість річкових перевезень. У той же час, шлюзові господарства потрібно передати на баланс гідроенергетичних електростанцій. Також пропонується проведення капітального ремонту судноплавних шлюзів і продовження їхнього експлуатаційного ресурсу.

Окрім того, критично важливим для розвитку пасажирських і вантажних перевезень по Дніпру є проведення робіт з очищення дна і збільшення глибини до 3,65 м на аварійно-небезпечних ділянках водосховищ. Ці завдання повинні стати пріоритетними для Мінінфраструктури на 2017-2018 роки.

Комментировать на Facebook

комментариев

Опубликовано: 14 июня 2017 в 14:56

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *